Home » » Hari ini 26 - 8 - 2020 Apakah masa depan anak-anak yang dilahirkan pada hari Selasa? Bagaimana meletakkan nama bertuah? Siapa selebriti dunia yang dilahirkan hari ini? Astrologer Aritmetik Hebrew Lucky - Penyelidik Nama Bertuah - R. Ravana BSC

Hari ini 26 - 8 - 2020 Apakah masa depan anak-anak yang dilahirkan pada hari Selasa? Bagaimana meletakkan nama bertuah? Siapa selebriti dunia yang dilahirkan hari ini? Astrologer Aritmetik Hebrew Lucky - Penyelidik Nama Bertuah - R. Ravana BSC

                          

                                         Kanak-kanak yang dilahirkan hari ini:

Tarikh lahir 26 - 8 -2020 (Tarikh dominan Sanibagavan)

Tarikh lahir digabungkan -20 (nombor dominan Bulan)

Bilangan Ibrani tarikh lahir - 84 (nombor dominan Guru)

Hari Lahir - Selasa

Bilangan Ibrani 84 dari tarikh kelahiran anak-anak yang dilahirkan hari ini adalah angka yang menandakan dominasi Saturn Bhagavan dan bilangan dominan Raku Bhagavan. Kehidupan awal menjadi sengsara kerana penguasaan orang bijak 8.

Capricorn dalam tanda zodiak terletak di tanda zodiak kuda laut, yang menimbulkan keunggulan dan kelebihan dalam bidang pengangkutan dan perjalanan laut. Terdapat permusuhan dan kekhawatiran sia-sia dan kekurangan gaji dan tenaga kerja yang mencukupi untuk usaha dan tenaga kerja.

                         

Selalunya terdapat kekurangan keyakinan diri dan sedikit penglibatan rohani. Putaran dan pemikiran yang tidak disangka-sangka menjadi pemikiran ekstremis muncul ketika nombor 4 datang pada akhir ke-84. 3 - 12 - 21 - 30 Mereka yang dilahirkan pada tarikh ini,

Tarikh Lahir - Bulan - Tahun - Nombor 3 yang menambah hingga tiga adalah nama yang diberikan untuk nombor ke-84 ini.

                          

Terdapat kejayaan dan perkembangan dalam bekerja dengan pasangan ilahi.

Untuk perhatian ibu bapa kanak-kanak: Nombor bersama tarikh lahir - Horoskop kelahiran Dengan meneliti perkara ini dengan baik dan menetapkan nama bertuah bagi anak-anak yang dilahirkan hari ini, masa depan anak akan lebih baik dalam semua aspek.

                                  
                                                           Yang bertuah:

Arah Bertuah -Northeast
Lucky Paint - Copper Fair Rose
Batu Bertuah Bertuah - Topaz
Minggu Bertuah - Khamis
Tarikh Bertuah - 3 - 12 - 21- 30 - 9 - 18 - 27 - 2 - 11 - 20,
Penulisan Awal Bertuah - C G L S B K R
Menyembah dewa yang bertuah - Guru Datsanamoorthy

Pampasan yang akan dibuat oleh ibu bapa anak-anak sekiranya Guru Bhagavan bernombor Ibrani No. 84 dari tarikh kelahiran anak-anak yang dilahirkan hari ini terjejas:

Ubat: 1

Pergi ke kuil planet Thiruchendur dan sembah Tuan Shanmuga dan buang doshas.

Ubat: 2

Sekiranya anda pergi ke pentas Navagraha dan menyembah Kurupagavan dengan bunga Mulla pada hari Khamis atau jika anda menyembah Tuhan Datsanamoorthy God, kecacatan yang disebabkan oleh Guru akan dihapus.

Ubat: 3

Setiap hari sebelum tidur, ambil kacang polong hijau dan letakkan di bawah bantal dan tidur. Apabila anda bangun pada keesokan harinya, ambil kacang hijau itu dan simpan dengan selamat. Oleh itu kacang hijau yang disimpan selama 9 hari harus ditambahkan ke tambula tatsana dan disumbangkan kepada Brahmana setelah mengelilinginya sekali. Memberi makan kepada orang miskin pada hari itu juga memberi faedah. Melakukannya akan menghilangkan kerosakan yang disebabkan oleh guru yang terlibat.

                                           Selebriti yang dilahirkan hari ini, 26 Ogos:

                                                     
James Frank - Jerman yang memenangi Hadiah Nobel dalam Fizik pada tahun 1925 (lahir 26 - 8 - 1964)

                                                     
                                      Maneka Gandhi - Ahli politik India (lahir 26 - 8 - 1956)

                                                     
                                 Talia - Mexico - Penyanyi Pelakon Amerika (lahir 26 - 8 - 1971)




Masalah dalam keluarga anda? Adakah terdapat perbezaan pendapat antara suami dan isteri? Adakah perkahwinan lewat? Adakah anda tidak dikurniakan perkahwinan dan anak-anak? Tidakkah bayi anda mendapat nama bertuah semasa lahir? Masalah harta tanah? Tidak ada pekerjaan tetap? Adakah anda mengalami kerugian dalam perniagaan yang anda lakukan? Adakah kedai anda - atau syarikat anda - mempunyai nama yang bernasib baik? Adakah anda menderita hutang? Tidak ada untuk promosi? Gagal pergi ke luar negara dan menjana wang? Penyakit kronik? Adakah anda gagal dalam setiap usaha yang anda lakukan untuk kesejahteraan hidup? Jangan risau. Ini kerana walaupun horoskop anda adalah yoga, struktur nama anda - tarikh lahir anda - nombor kompaun tarikh lahir anda - nombor Ibrani - mungkin didominasi oleh planet jahat yang tidak menguntungkan anda. Untuk menghilangkan semua masalah ini, teliti sistem horoskop anda - tarikh lahir anda - kombinasi nombor kelahiran - nombor Ibrani - buat sedikit pembetulan pada nama anda mengikut sistem tatanama bertuah supaya anda dapat segera memanfaatkannya. Kami membimbing.

Kami menawarkan nasihat astrologi melalui pos dan telefon kepada mereka yang ingin berunding dengan kami dari luar negara.

Alamat:

Ahli astrologi: R.Ravanan .B.Sc
Astrologi, Cap Jari, Astrologi Aritmetik,
Penyelidik Nomenklatur Bertuah
Berhampiran Hospital Raja Muthiah,
Kalungumedu Annamalai Nagar,
Chidambaram, Tamil Nadu, India
ALAMAT MAJLIS: ammanastrology@gmail.com
LAMAN WEB: www.ammanastrology.blogspot.com

Nombor Perhubungan:
91 + 8122733328

Written by : R. Ravanan - Astrologist

He is specilist in Numerology, Hebrew Lucky Name and Numerology lucky name.

Join Me On: Facebook | Twitter | Google Plus :: Thank you for visiting ! ::

0 comments:

Post a Comment