Home » » Apakah masa depan anak-anak yang dilahirkan pada hari ini 24 - 8 - 2020 Isnin? Bagaimana meletakkan nama bertuah? Siapa selebriti dunia yang dilahirkan hari ini? Ahli astrologi Aritmetik bertuah Ibrani - Penyelidik Nama Bertuah - R. Ravana BSC

Apakah masa depan anak-anak yang dilahirkan pada hari ini 24 - 8 - 2020 Isnin? Bagaimana meletakkan nama bertuah? Siapa selebriti dunia yang dilahirkan hari ini? Ahli astrologi Aritmetik bertuah Ibrani - Penyelidik Nama Bertuah - R. Ravana BSC

                              

                                             Kanak-kanak yang dilahirkan hari ini:

Tarikh Lahir - 24 - 8 - 2020 (Tarikh Venus dominan)

Tarikh lahir digabungkan - 20 (tarikh dominan Bulan)

Piramid Ibrani Bilangan Tarikh Lahir - 72 (Mars Dominan Number)

Hari Lahir - Isnin

Bilangan Ibrani tarikh lahir anak yang dilahirkan hari ini adalah 72. Bilangan yang sangat bertuah. Dengan ciri esofagus. Mereka yang telah menerima nombor ini, digabungkan dengan Gnanakaragan Ketu dan Manokaragan Chandran, dianggap sebagai orang bijak dan skeptis. Walaupun kesukaran pada awalnya adalah nombor yang dapat disembuhkan kemudian. Aset yang diperoleh akan disukai oleh generasi berturut-turut.

                             

Jumlah ini mempunyai kekayaan dan keberanian yang sangat besar. Terdapat kekayaan dan kekayaan yang berterusan. Kekayaan akan terus datang seperti air terjun. Akan menjadi air terjun abadi.

Nombor ini akan memberi anda pelbagai keselesaan dan sokongan pemerintah. Selalu ada wang yang beredar. Perniagaan akan berjaya. Terdapat juga perniagaan harta tanah. Penyerahan Musuh - Pemusnahan Meditasi Angkatan Jahat Yoga Muzik mempunyai yoga oleh benda asing.

Perhatian Ibu bapa Anak: Masalah kadang-kadang mungkin timbul pada wanita pada masa depan untuk anak lelaki. Bilangan Bersama Tarikh Lahir - Piramid Ibrani Bilangan Tarikh Lahir, di mana masa depan anak-anak dapat diperkemaskan dengan menetapkan nama bertuah untuk anak itu.

                                                 

                                                                 Yang bertuah:

Arah Bertuah- Selatan

Lucky Paint - Blue Fair

Batu bertuah - karang

Minggu Bertuah - Selasa Khamis Jumaat

Lucky Metal - Perak Emas

Menyembah dewa yang bertuah - Murugapperuman

Lucky Star - Gambar Kepala Haiwan Avittam


Selasa Gayatri Mantra untuk Tarikh Lahir Ibrani No. 72:

Veerath Vajaya Vidmahe

Vikna Hasthaya Theemahi

Tanno Mauma Prasodayat.


Perhatian Ibu Bapa:

Pampasan untuk ibu bapa anak jika piramid Ibrani nombor 18 dalam horoskop anak yang dilahirkan hari ini berada dalam sistem jahat Mars:


Ubat: 1

Pergi ke kuil planet Vaitheeswaran dan sembah Vaitheeswaran dan Muthukumara Swami yang ada di sana dan semua kesalahan akan hilang seperti salji yang melihat matahari.

Ubat: 2

Sekiranya anda pergi ke kuil di mana Navagrahas dan menyembah Lord Mars pada hari Selasa dengan bunga merah, semua kecacatan akan disembuhkan.

Selebriti yang dilahirkan hari ini, 24 Ogos:

                                                

Chandanu Bhagyaraj - Pelakon Filem Tamil India - Dia adalah anak kepada pelakon filem      Tamil India, Bhagyaraj. (Lahir - 24 - 8 - 1986)

                                  

                           Yasser Arafat - Bekas pemimpin Palestin (lahir 24 - 8 - 1929)

                                           

                   Paulo Coelho - Penulis Brazil terkenal di dunia (lahir 24 - 8 - 1947

                                                         

Masalah dalam keluarga anda? Adakah terdapat perbezaan pendapat antara suami dan isteri? Adakah perkahwinan lewat? Adakah anda tidak dikurniakan perkahwinan dan anak-anak? Tidakkah bayi anda mendapat nama bertuah semasa dilahirkan? Masalah harta benda? Adakah tidak ada pekerjaan tetap? Adakah anda mengalami kerugian dalam perniagaan yang anda lakukan? Adakah kedai anda - atau syarikat anda - mempunyai nama yang bernasib baik? Adakah anda menderita hutang? Tidak ada untuk promosi? Gagal pergi ke luar negara dan menjana wang? Penyakit kronik? Adakah anda gagal dalam setiap usaha yang anda lakukan untuk kesejahteraan hidup? Jangan risau. Ini kerana walaupun horoskop anda adalah yoga, struktur nama anda - tarikh lahir anda nombor kompaun tarikh lahir anda - nombor Ibrani - mungkin didominasi oleh planet jahat yang tidak menguntungkan anda. Untuk menghilangkan semua masalah ini, periksa sistem horoskop anda - tarikh lahir anda - nombor kelahiran - nombor Ibrani - untuk membuat pembetulan kecil pada nama anda mengikut sistem tatanama bertuah untuk mendapat manfaat segera dan berjaya dalam setiap usaha dalam hidup untuk memakmurkan hidup melalui astrologi Kami membimbing.

Kami menawarkan nasihat astrologi melalui pos dan telefon kepada mereka yang ingin berunding dengan kami dari luar negara.

Alamat:

Ahli astrologi: R.Ravanan .B.Sc

Astrologi, Cap Jari, Astrologi Aritmetik,

Penyelidik Nomenklatur Bertuah

Berhampiran Hospital Raja Muthiah,

Kalungumedu Annamalai Nagar,

Chidambaram, Tamil Nadu, India

ALAMAT MAJLIS: ammanastrology@gmail.com

LAMAN WEB: www.ammanastrology.blogspot.com

Nombor Perhubungan:

91 + 8122733328


 


Written by : R. Ravanan - Astrologist

He is specilist in Numerology, Hebrew Lucky Name and Numerology lucky name.

Join Me On: Facebook | Twitter | Google Plus :: Thank you for visiting ! ::

0 comments:

Post a Comment