Home » » Adakah mungkin untuk meramalkan kelahiran anak yang dilahirkan dengan kecacatan? Penyelidik Tatanama Lucky Astrologer Lucky Nomenclature. Ravana BSC

Adakah mungkin untuk meramalkan kelahiran anak yang dilahirkan dengan kecacatan? Penyelidik Tatanama Lucky Astrologer Lucky Nomenclature. Ravana BSC

                           

Kelahiran bayi yang sihat untuk seseorang - kelahiran anak dengan kecacatan fizikal bergantung pada horoskopnya. Kecacatan fizikal adalah bahagian penting menurut astrologi. Kecacatan fizikal tidak dapat diramalkan dengan hanya menyimpan tanda zodiak Janma dan Navamsam.

Kecacatan fizikal dapat didiagnosis dengan tepat dengan jumlah kristal yang dikenali sebagai Ashtavarkam. Sebagai contoh, maklumat seperti berapa biji-bijian jatuh ke Lucknow, berapa biji-bijian jatuh ke rumah tempat ketua Lucknow tinggal, berapa biji-bijian jatuh ke ketua ke-6, dan berapa biji-bijian yang jatuh kepada ketua ke-8 adalah penting untuk mendiagnosis kecacatan.

Hanya setelah melihat semua aspek ini dan meramalkan kristal bahawa zodiak harus berlaku dengan mempertimbangkan navamsat. Kecacatan fizikal boleh berlaku, terutamanya jika Lucknow duduk dalam tanda-tanda zodiak perang planet atau Ashtanga (bersama dengan matahari) atau Tithi batal.

Sekiranya terdapat salah tanggapan tertentu dalam horoskop ibu bapa yang melahirkan anak, semua anak akan dilahirkan dengan beberapa jenis kecacatan. Semasa mencari jodoh, sebaiknya jangan berkahwin dengan mereka jika kedua-duanya mempunyai planet berdosa di tempat ke-5 kedudukan Buddha.

Dalam astrologi, lagu astrologi mengatakan bahawa Buddha pergi ke tanah Merkurius dan mengatakan bahawa Buddha adalah kekosongan. Oleh itu, kanak-kanak kurang upaya kemungkinan besar dilahirkan jika Guru Buddha, Gemini, rumah Mercury, duduk di Perawan dan duta Buddha juga lemah.

Anak-anak boleh dilahirkan dengan kecacatan jika seorang wanita hamil atau jika kedua-dua pasangan mempunyai tujuh Saturnus semasa kehamilan, walaupun otot Saturnus atau otot Ketu atau otot tuan ke-6 atau otot tuan ke-8 atau otot tuan ke-6. Dua jenis kecacatan disebut dalam astrologi.

Ketidakupayaan dibahagikan kepada kecacatan luaran dan kecacatan dalaman. Sebilangan kecil akan kelihatan cantik di permukaan dan semua logo akan sesuai. Tetapi mereka mempunyai kecacatan dalaman. Bagi sebilangan wanita, kehamilan mungkin tidak berkembang sepenuhnya. Sekiranya matahari dan bulan lemah maka lubang akan berlaku di jantung.

Ketidakupayaan bermaksud bahawa keadaan planet (planet koklea) semasa kehamilan menyebabkan kecacatan dalaman. Kecacatan luaran disebabkan oleh horoskop ibu bapa.

Teks astrologi mengatakan bahawa kehamilan seorang wanita di sisi Saturnus, bulan baru, dan janin yang terbentuk semasa gerhana juga akan dinonaktifkan.

                                                     

Masalah dalam keluarga anda? Adakah terdapat perbezaan pendapat antara suami dan isteri? Adakah perkahwinan lewat? Adakah anda tidak dikurniakan perkahwinan dan anak-anak? Bukankah bayi anda cukup bernasib baik untuk dilahirkan? Masalah harta benda? Adakah tidak ada pekerjaan tetap? Adakah anda mengalami kerugian dalam perniagaan yang anda lakukan? Adakah kedai anda - atau syarikat anda - mempunyai nama yang bernasib baik? Adakah anda menderita hutang? Tidak ada untuk promosi? Gagal pergi ke luar negara dan menjana wang? Penyakit kronik? Adakah anda gagal dalam setiap usaha yang anda lakukan untuk kesejahteraan hidup? Jangan risau. Ini kerana walaupun horoskop anda adalah yoga, struktur nama anda - tarikh lahir anda - nombor kompaun tarikh lahir anda - nombor Ibrani - mungkin didominasi oleh planet jahat yang tidak menguntungkan anda. Untuk menyingkirkan semua masalah ini, periksa sistem horoskop anda - tarikh lahir anda - kombinasi nombor kelahiran - nombor Ibrani - buat sedikit pembetulan pada nama anda mengikut sistem tatanama bertuah supaya anda dapat segera memanfaatkannya. Kami membimbing.

Kami menawarkan nasihat astrologi melalui pos dan telefon kepada mereka yang ingin berunding dengan kami dari luar negara.

Alamat:

Ahli astrologi: R.Ravanan .B.Sc

Astrologi, Cap Jari, Astrologi Aritmetik,

Penyelidik Nomenklatur Bertuah

Berhampiran Hospital Raja Muthiah,

Kalungumedu Annamalai Nagar,

Chidambaram, Tamil Nadu, India

ALAMAT MAJLIS: ammanastrology@gmail.com

Nombor Perhubungan:

91 + 8122733328

Written by : R. Ravanan - Astrologist

He is specilist in Numerology, Hebrew Lucky Name and Numerology lucky name.

Join Me On: Facebook | Twitter | Google Plus :: Thank you for visiting ! ::

0 comments:

Post a Comment